Onmisbaar onderdeel van onze dienstverlening is het DHL Servicepoint. Daarvan zijn er inmiddels ruim 850 in Nederland. Daardoor heeft 95 procent van de Nederlandse huishoudens een DHL Servicepoint binnen vier kilometer van het woonadres. Op de DHL Servicepoints kunnen consumenten hun online bestelde pakjes ophalen en retourneren. Doordeweeks of in het weekend. Zonder lange wachtrijen. En op het tijdstip dat hun het beste uitkomt.

Ligt er een pakje voor je klaar bij een DHL Servicepoint? Dan wordt er automatisch een sms of e-mail naar je verzonden. Wordt het pakje niet direct opgehaald, dan ontvang je nog twee herinneringsberichten.

Ben je een verzender en wil je je klant niet thuis laten wachten op de Selektvracht-koerier om het pakje terug te sturen? Dan kun je ook een DHL Servicepoint retourenaccount openen. De klant kan dan op ieder willekeurig DHL Servicepoint kosteloos zijn pakje inleveren, en ontvangt daar een bewijs van afgifte. Wij zorgen vervolgens dat het pakje snel en veilig retour komt.

De DHL Servicepoints zijn gevestigd in locaties als tankstations, supermarkten, drogisterijen, videotheken, gemakswinkels, etc.

Zoek een DHL Servicepoint



Wat zijn de voordelen van het DHL Servicepoint?
  • Ruime openingstijden.
  • Ook open in het weekend.
  • Geen lange wachtrijen.
  • Genoeg parkeergelegenheid.
  • Vriendelijk en deskundig personeel.